Tuesday, August 14, 2012

HEBAHAN TERKINI:TEMPAHAN BAJU KOPRAT(F1)

KSKM NEGERI PAHANG

Tempahan Baju Korporat(F1)

Assalamualaikum wbt...
*Perhatian kepada semua ahli-ahli KSKM Negeri Pahang yang telah membuat tempahan baju koprat(F1)*.
Adalah dimaklumkan bahawa proses tempahan baju koprat di kilang bagi Ahli-Ahli KSKM Negeri Pahang terpaksa ditangguh/ditunda disebabkan oleh proses pengukuran saiz baju yang sebenarnya telah,sedang dan akan dijalankan.
~ADMIN~difahamkan bahawa pihak urusetia baru menerima sampel ukuran baju yang sebenar dari pihak kilang tempahan.Sampel yang diterima dikhabarkan agak sempit sedikit dari saiz asal.
Daerah-daerah yang telah selesai menjalankan ukuran tersebut adalah Kuantan,Jerantut,Temerloh,Bentong dan Raub.Jika terdapat ahli yang masih belum membuat ukuran,sila maklumkan kepada ~ADMIN~untuk tindakan selanjutnya.
Daerah Pekan,Rompin,Cameron Highlands,K.Lipis dan Maran masih lagi belum selesai dalam proses pengukuran tersebut.
~ADMIN~difahamkan juga bahawa pihak urusetia akan terus bergerak ke daerah-daerah yang masih belum selesai menjalankan proses ukuran tersebut selepas cuti hari raya nanti.
~ADMIN~mewakili urusetia tempahan baju koprat memohon kemaafan kepada semua ahli-ahli KSKM yang telah membuat tempahan baju tersebut atas segala kesulitan dan kelewatan yang berlaku.Adalah lebih baik dan sempurna seandaiannya semua tempahan dapat memenuhi keselesaan para ahli-ahli KSKM bak kata pepatah Melayu"Biar Lambat Asalkan Selamat".Pihak urusetia tempahan tidak akan menerima sebarang pemulangan dan bantahan saiz selepas tempahan telah dijalankan dan setiap ahli telah menerima baju koprat tersebut.
Untuk makluman Tuan/Puan,tempahan akan dibuat selepas semua daerah telah selesai melalui proses pengukuran.Oleh yang demikian,~ADMIN~mengharapkan agar semua ahli-ahli bersabar dan dapat menyampaikan maklumat penting ini kepada semua ahli-ahli yang tidak berpeluang melayari FB dan Laman Blog KSKM Pahang.
Semoga apa yang dirancang akan dipermudahkan olehNya...Insyallah!
~ADMINKSKMPahang.

No comments:

Post a Comment