Wednesday, May 22, 2013

BORANG KEHADIRAN KE 'ANNUAL DINNER' KSKM NEGERI PAHANG

Assalamualaikum wbt...


KSKM Negeri Pahang akan menganjurkan Jamuan 'Annual Dinner' kepada semua ahli KSKM Negeri Pahang yang berminat untuk menghadirinya.Jamuan tersebut dijadualkan akan diadakan pada 18 Jun 2013 pada jam 8.00 malam bertempat di Hotel Sri Malaysia,Temerloh.
Jamuan ini bertujuan untuk meraikan semua ahli KSKM Negeri yang telah banyak memberikan sokongan dan dokongan yang padu kepada KSKM Negeri.KSKM Negeri berharap agar semua ahli dapat bersama-sama di dalam majlis yang bakal dianjurkan itu.Penghargaan yang tertinggi kepada diri kita sendiri kerana selama ini kita jarang sekali menghargai diri sendiri.Penghargaan yang kita beri kebanyakkannya adalah kepada keluarga,sanak saudara,majikan dan lain-lain maka AJK KSKM Negeri Pahang menjemput semua ahli KSKM Negeri agar bersama-sama menghargai diri kita selaku orang yang berhak untuk dihargai.
Jamuan tersebut dijangka turut akan menjemput beberapa tokoh KSKM Negeri Pahang yang telah bersara dimana tokoh-tokoh ini merupakan pejuang-pejuang yang membawa kita berada dikedudukan kini.Kita merupakan kesinambungan perjuangan hasil dari pejuang-pejuang yang telah berundur.diri maka KSKM Negeri merasakan bahawa tokoh-tokoh ini harus diraikan bersama dengan peninggalan perjuangan mereka selama ini.
Setiap ahli yang ingin menghadiri jamuan tersebut dikenakan sedikit bayaran iaitu sebanyak RM 46.00 (menu ada dikepilkan bersama borang kehadiran) manakala bagi peserta(ahli) yang berada di kawasan luar dari bandar Temerloh,KSKM Negeri ada menyediakan kemudahan tempat penginapan di Pusat Latihan Guru Sri Tualang dengan bayaran serendah RM10.00 seorang.Ini merupakan altenatif KSKM Negeri bagi meringankan beban ahli kerana pada 19 Jun 2013(keesokkan harinya) KSKM Negeri akan mengadakan Mesyuarat Agung Dwi Tahunan sesi 2013-2015 di Dewan SMK Sri Tualang,Temerloh.
Bagi memudahkan pergerakkan ahli yang ingin menghadiri jamuan tersebut,KSKM Negeri akan berusaha untuk mendapatkan surat yang dikeluarkan oleh pihak JPNP sepertimana Konvensyen Profesionalisme Pembantu Makmal(Mesyuarat Agung) yang bakal diadakan keesokkan harinya.
Pihak ~ADMIN~ dimaklumkan bahawa ahli yang mempunyai bakat di dalam bidang nyanyian adalah dijemput untuk berkongsi bakat di dalam segmen 'entertament part' nanti.
Sehubungan dengan itu,besarlah harapan ~ADMIN~ agar semua ahli KSKM Negeri Pahang akan dapat mengertai program yang dianjurkan oleh KSKM Negeri ini.
~ADMIN~ingin merakam terima kasih dan kredit kepada Isma Nizam yang telah meng'up-load' borang kehadiran bagi jamuan tersebut.
Sekian,terima kasih...
~ADMINKSKMPahang~

No comments:

Post a Comment