Wednesday, May 22, 2013

NOTIS AWAL MESYUARAT AGUNG DWI TAHUNAN DAN BORANG PENCALONAN AJK CAWANGAN DAN IBU PEJABAT KSKM

Assalamualaikum wbt...



KSKM Negeri Pahang melalui Setiausaha KSKM Negeri telah dan sedang mengedarkan Notis Awal Mesyuarat Agung Dwi Tahunan KSKM Cawangan Pahang kepada semua ahli yang berhak bagi memaklumkan bahawa KSKM Negeri akan mengadakan mesyuarat tersebut bagi sesi 2013-2015 sebagaimana ketetapan kepada Peraturan 30(3) Kesatuan Sekerja.
Bersama-sama notis tersebut,ada dilampirkan Borang Pencalonan Ahli Jawatankuasa KSKM Negeri Pahang  dan Ibu Pejabat bagi sesi 2013-2015.Ini bermakna,mana-mana ahli yang berhak digalakkan untuk mencalonankan sesiapa sahaja yang dianggap layak(hanya ahli) untuk menjadi pimpinan KSKM Cawangan Pahang dan Ibu Pejabat.bagi sesi 2013 hingga 2015.
~ADMIN~memohon kerjasama dari semua pihak agar dapat memaklumkan kepada Setiausaha KSKM Negeri;En.Mohd Lotfan bin Abdul Aziz melalui talian: 019-9829075 jika terdapat mana-mana ahli yang masih tidak menerima borang tersebut.
Semua ahli digalakkan juga untuk menghantarkan usul yang dianggap perlu untuk diperbahaskan di dalam mesyuarat itu nanti.
~ADMIN~menyeru dan mengalu-alukan penyertaan semua ahli negeri Pahang yang ingin menawarkan tenaga,idea dan usaha untuk menaikkan lagi KSKM Negeri Pahang. Ini bertujuan.agar demokrasi di dalam KSKM ini akan terus segar dan diharmonikan.
Surat panggilan ke mesyuarat agung itu nanti akan dikeluarkan kepada semua ahli.
~ADMIN~berharap agar semua ahli-ahli KSKM Negeri Pahang akan dapat hadir ke mesyuarat itu dan dapat mengemukan pandangan dan idea-idea segar untuk dilaksanakan oleh barisan kepimpinan KSKM Negeri Pahang yang baru.
~ADMIN~mengucapkan terima kasih dan kredit kepada En.Isma Nizam kena telah meng'up-load' borang tersebut di dalam FBnya.
Sekian,terima kasih...
~ADMINKSKMPahang~

No comments:

Post a Comment